Aanmeldingen digitale inspraakavond met Uri Rosenthal en Bas van 't Wout

Helaas kon op 20 april de inspraakavond over Onderwijs met het verkiezingsprogrammateam niet doorgaan vanwege de corona-maatregelen, maar wees niet getreurd! Het proces rondom het verkiezingsprogramma gaat gewoon door en daarom hebben we een digitale opzet bedacht. Graag nodigen we jullie uit om hieraan deel te nemen op 25 mei! Ook Uri Rosenthal en Bas van 't Wout schuiven aan!

Tijdens deze avond willen we stellingen bespreken van jullie! Stuur ons daarom een stelling met een motivatie, die volgens jou niet mag ontbreken in het verkiezingsprogramma.

Vooraf worden hieruit viertal stellingen gekozen die tijdens de digitale sessie worden behandeld en waarvan de indiener de mogelijkheid krijgt een pitch te geven. Na de pitch is er ruimte voor vragen en kunnen voor- en tegenargumenten worden uitgewisseld door de deelnemers.

Aan het einde van de bijeenkomst is er uiteraard ook ruimte voor open vragen en suggesties voor het verkiezingsprogrammateam!

Samengevat

• Lever je input voor het hoofdstuk onderwijs voor het verkiezingsprogramma!
  • We starten 25 mei om 19.00u en sluiten uiterlijk 20.15u af.
  • Wil je een stelling inbrengen? Stuur deze dan naar secretaris@onderwijs.vvd.nl
  • Wil je deelnemen? Mail dit dan uiterlijk 24 mei naar secretaris@onderwijs.vvd.nl. Er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar!

Een nieuwe app

Voor deze sessie maken we gebruik van GoToTraining. Deelnemers krijgen op de dag zelf een link met instructies. Maak je gebruik van een laptop? Dan is de app niet nodig. Bij het gebruik maken van een tablet of smartphone is het wel verstandig de app alvast vooraf te downloaden. In alle gevallen is een account aanmaken niet nodig!

Ten slotte

Wellicht overbodig, maar je kan ook zelf zonder tussenkomst van ons netwerk input sturen naar het verkiezingsprogrammateam via verkiezingsprogramma@vvd.nl.